Måndag

Hejhej bloggish, idag gick jag upp klockan sju, jag var seg på att komma upp eftersom jag var uppe rätt sent igår. När jag entligen kom upp fixade jag håret och sminkade mig lite sen gick jag till skolan. I skolan hände inget speciellt. Det var vanliga lektioner. Men på lunchen gick alla till quben för det var äcklig mat. Jag, patricia och vicky köpte nachos. Jag skulle ge ellen ett taco chips, då råkade min väska komma åt patricias festis på golvet. Så hon börjde sig ner för att ta upp den. då råkade hon lägga sin arm i sin talrik. så hon fick salsa på hela armen. Jag visste inte vad som hände först, men förlåt iaf "/  Vid lunch gick elin hem för hon var förkyld. jag och vicky följde med henne en bit hem. Vi får igentligen inte lämna skolans område -.- men krya på dig iaf "/ <3 Efter lunchrasten hade vi Ikt, vi hade vikarie. Efter iktn slutade vi. när vi hade slutat gick jag och vicky till en isbana vid skolan och typ halkade omkring, och ramlade på benet :P. efter ett tag gick jag och vicky hem till vicky och kollade på beck, samma beck som jag såg igår. för vicky hade spelat inte det för hon inte skulle hinna se den. Mitt i filmen var jag och vicky tvugna att gå hem till mig för att låsa upp dörren till Julia och hennes kompis. men sen gick jag vi hem till vicky igen och kollade klart på beck, den var lika bra idag och igår. det var nog den bästa beck på länge (aa) När vi hade kollat klart på beck spelade vi wii. Haha, först spelade vi baseboll. och såklart ska vicky vinna -.-  (a) haha sen spelade vi tennis. och då jävlar domenerade jag, men vi körde två gånger och andra gången vann vicky "/ Igentligen skulle jag gå hem men jag stannade kvar och spelade bowling en gång. JAG VANN SÅ KLART (a)

      

1. isbanan
2. Jag, när jag hade ramlat. Den bjuder jag på :O
3. Vicky vann på baseball
4. JAG vann på bowling (aa)

Kommentarer
Postat av: Elin

va det inte bild nr 2 som var så "HIMLA FUL" på vickys blogg? ;) hahahhaha älskar dej<3

2009-02-11 @ 19:38:35
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

joo, men på hennes blogg kan man trycka så man ser hela. Men det kan man inte på min ;)

2009-04-05 @ 09:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0