Onsdag

Hejhej bloggen. Eftersom jag inte orkade blogga igår skriver jag lite om vad som hände. Skolan var lika tråkig som vanlig och det hände inte så mycket. Efter skolan gick jag och particia till sjuklingen Elin och lämnade läxor eftersom hon var förkyld och hade varit hemma hela dan. Sen gick vi hem till mig och typ satt vid datan och nördade. vid typ tjugo i nio åkte patricia hem. Idag hade vi sovmorgon till klockan fem över nio. Elin kom inte till skolan idag heller. så jag mötte vicky vid mötesplatsen kvart i nio så gick vi till skolan tillsammans. I skolan hände det inget speciellt. Idag var det innebandy träning så vicky hade med sig alla innebandy saker till skolan. efter skolan gick jag amanda och vicky till stinsen. Jag skulle köpa ett par tyg skor och amanda skulle köpa en kofta. Amanda skulle igentligen med hem till mig och fixa sig hos mig till innebandyn men hon hade ont i halsen på morgonen så hon trode inte hon skulle gå på träningen. men sen på dagen gick det typ över så hon åkte hem och fixade sig i stället eftersom hon inte hade med sig saker. träningen börjar klockan fem, jag å vicky kom hem till mig klockan halv fem ungifär. vi var skit stressade eftersom tåget gick 40. vi missade det tåget så vi tog det som gick 53 istället. men vi kom i tid iallafall. Det gick skit på träningen, som allt annat. Har inte så mycket mer att skriva. här kommer lite bilder från idag och lite från igår. puss jennifer (aa)

     

1. jag å amanda driver
2. jag å amanda
3. jag å amanda igen
4. amanda skrev på min spanska pärm
5. min å amandas sko,
6. svarta tygskor som jag köpte idag 

är as nöjd med skorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0