Söndag

Hejhej bloggen. Idag gick jag upp klockan åtta för jag skulle spela innebandy match mot viksjö. Det gick inte så bra :/ Vi förlorade med 1-0, men jag var as nära på att göra mål "/ På vägen hem tävlade Elins familj mot min familj, vem som kom hem först. Men elin bor närmare än mig när man kör den vägen så det var fuusk :P Men vi kom iaf först till elin :P Så enligt mig vann vi (aa) Sen åkte jag, elin, julia och sandra å klippte oss -.- faan vad jag ångrar mig !!! jag klippte lugg, för jag ville göra nåt nytt med mitt hår. men det skulle jag aldrig gjort -.- HAAAATAR att klippa mig! frisörerna fuckar upp håret ! aja, kommer iaf inte visa min lugg! Elin klippte också lugg. Hon passade as bra i det. Så hon blev skit fiin <3 Sen lite senare på kvällen vid sju skulle min lossas pappa och elins pappa åka på hockeyträning. Så jag och elin ville följa med och åka skridskor :P min lillasyster följde också med, hon åkte ett tag sen ramlade hon och slog i huvudet i isen. Hon blödde i hela annsiktet typ :/ men det gick rätt bra. Vid nio åkte vi hem och kollade på Beck. puss.


Kommentarer
Postat av: Vicky

vad heter stilen som du har skrivit "Jennifer Elinor" med?

puss<333

2009-04-02 @ 17:55:43
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0