Lördag kväll

Hejsan svejsan. Nu har jag kommit hem från mongoliskan. Det kändes som om jag inte hade träffat Elin på as länge. fast det bara var två dagar sen vi sågs. Det hände rätt mycket. haha, Jag, Elin och Sandra gick in på toaletten och tog kort. Så kom det en tjej som skulle gå in på toaletten. Sen när vi står där och tar kort, så pruttar hon as högt. haha fan vad vi gaaarvade! Elin bah: fees hon ? as högt. Så vi sprang därifrån sen för hon inte skulle se oss när hon kom ut, HAHAHAHAHA. Sen satt vi typ och snackade med dom vuuuxna lite. Imorgon blir det innebandy ;) Ska spela match mot växsjö. VI SKA VINNA ! :D ska typ gå och lägga mig snart, måste gå upp klockan åtta -.-

Bilder från mongloiskan (a)

   

Haha, det var lite fler bilder men vart lite psykad på dom. Vi bjuder på dom hära iaf :) Älskar dig määst av allt Elin ! <3


Kommentarer
Postat av: JAKEK

alltid sötast :) <3333333

2009-01-31 @ 23:51:51
Postat av: Jennifer

aaw <3 :)

2009-02-01 @ 14:19:19
URL: http://jenniferelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0