Lördag

Hejhej bloggen, idag blev jag friisk, yäääs ! Jag har inte gjort så mycket idag. Jag vaknade ungifär halv tio, då gick jag upp och kollade på tv. Sen satt jag lite vid datan och så. Jag och sandra funderade på att åka till kista och kolla på bio " i taket lyser stjärnorna" men det blev aldrig av. så jag satt lite vid datan. sen kom anzo och nille, elins föräldrar och typ fikade. men elin var inte med. Sen sminkade jag mig lite för våra föräldrar bestämde att vi skulle äta på mongoliska ikväll med elin :) Men det blir nog inte förns senare ikväll. Nu ska jag typ fixa mitt hår sen nörda lite vid datan, skriver mer ikväll om mongoliska och det. puss / jennifer
dagens fråga: Tycker ni jag ska klippa lugg ? :)
skriv en komentar och skriv vad ni tycker (aa)

Kommentarer
Postat av: :)

neejj

2009-01-31 @ 22:55:48
Postat av: jakke

neeej du e redan finast :) <333333

2009-01-31 @ 23:24:16
Postat av: Jennifer

hahaha :)<33333

2009-01-31 @ 23:48:08
URL: http://jenniferelinor.blogg.se/
Postat av: bara jennifers (a)

de e sant :) (L)

2009-02-01 @ 00:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0